Fraktguide
Vi tillhandahåller diskret och gratis frakt med spårningsnumren på alla våra sexdockor, vi skickar ett spårningsnummer till din e-postbox när din beställning har skickats. Se avsnitten nedan för mer information.
Obs: Vi stöder internationell frakt. Vi kan skicka till många länder och regioner runt om i världen, inklusive Nordamerika, Europa och Asien, etc.
Avsnitt 1: Bearbetning och leveranstid
Lagerplats:
Vanligtvis kommer din beställning att skickas från vårt lager i Hong Kong.
Vi har mer än 3000+ artiklar i lager och stilar uppdateras ständigt.
Bearbetningstid:
Nästan alla beställningar kommer att skickas ut inom 12-48 timmar.
Leveranstid:
för Sverige Adresser: 3-7 arbetsdagar. Fri frakt.
för andra länder: 3-5 dagars behandlingstid + leveranstid (beror på din plats)
Avsnitt 2: Spåra din beställning
Våra fraktpartners är USPS, UPS, FedEx, DHL, etc.
När din beställning har skickats får du ett spårningsnummer i din e-postlåda.
Du kan spåra ditt paket och kontakta kuriren för att ordna en lämplig dag för leverans om du behöver det.
Du kan också kontakta oss via e-post service@lovedolltorso.co.uk för att få den senaste statusen för ditt paket.
Avsnitt 3: Diskret förpackning
All bålleksak kommer att packas i en vanlig kartong. Det kommer inte att finnas någon information som tyder på att det är en sexleksak.
![]() |
|
Obs: För andra länder kan transportören eller tullen öppna paketet för inspektion för att fastställa importskatter. Oroa dig inte för detta, de kommer inte att skada produkten.
Avsnitt 4: Fraktdestinationer
Vi kan göra leveranser till många länder och regioner över hela världen, inklusive NORDAMERIKA, EUROPA & ASIEN.
Men på grund av importlagar, LEVERAR vi INTE till följande destinationer: islamiska länder, Filippinerna, Indien, Indonesien, Malaysia, Afrika eller Brasilien
Avsnitt 5: Aldrig mottaget & Paketet skadades av transportören
Om du aldrig får ditt paket, vänligen kontakta oss ASAP så skickar vi om det åt dig.
Om paketet är skadat av transportören, vänligen klaga till den lokala transportörens tjänsteleverantör. Ta samtidigt några bilder på den skadade produkten och skicka den till oss, så hjälper vi dig att hantera den.
Avsnitt 6: Fel eller skadad produkt mottagen
Kontakta oss och tillhandahåll några nödvändiga bilder som bevis, så skickar vi omedelbart ersättningen till dig.
För fler frågor, vänligen kontakta oss via e-post: service@sextorso.se